Leszokni a ren tv-ről


leszokni a ren tv-ről

Elég rosszul hangzik, hogy ilyen sok elvonási tünettel kell megbirkózni, de megéri még így is leszokni a cukorról. És a Cleveland Clinic szerint csupán 10 napig tart, azt meg féllábon, guggolva is kibírjuk legalábbis ezzel biztatjuk magunkat.

leszokni a ren tv-ről

Ne csak csökkentsd a cukor mennyiségét! Úgy tűnhet, hogy könnyebb, ha csak fokozatosan jössz le a cukorról, de a szakértők szerint az a hatásosabb, ha egyik napról a másikra egyszerűen nem eszel semmit, amiben fehér cukor van.

pszichoterápia és pszichiátria szakorvosa

Ha csak csökkented a mennyiséget, azzal elhúzódhatnak a kellemetlen elvonási tünetek. Ha viszont hirtelen abbahagyod, akkor a tested hamarabb hozzászokik a cukormentes működéshez.

leszokni a ren tv-ről

Egyél több fehérjét! A cukormegvonás miatt leesett energiaszintet úgy tudod a legjobban stabilizálni, ha több fehérjét illesztesz be az étrendedbe.

Mit tehetsz az elvonási tünetek ellen?

Egyél halat, magvakat, zöldséget minden mennyiségben. Figyelj a magas rosttartalmú ételekre!

leszokni a ren tv-ről

A rostos ételek segítenek legyőzni a szénhidrátéhséget, és elkerülhető velük a fejfájás és hányinger a detox alatt.

A zöldségek és hüvelyesek a barátaid ebben az időszakban. Igyál több vizet! Főleg, ha megfogadod az előző tanácsot, és sok rostot eszel, elengedhetetlen mellé a sok cukormentes folyadék is.

A legjobb természetesen, ha vizet iszol.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Ráadásul gyakori, hogy az éhséget összetévesztjük a szomjúsággal, így a kilóidra is jó hatással lesz, ha eleget iszol. Kezeld a stresszt! A stressz miatt simán rád törhet az érzés, hogy most azonnal meg kell enned egy nagy tábla csokit, úgyhogy érdemes stresszűző technikákat tanulmányozni és bevetni a nehéz pillanatokban.

A mozgás persze nemcsak a cukormegvonás miatt fontos, hanem úgy általában is, de ebben az időszakban különösen jó, ha használod. Csökkenti a stresszt, növeli az energiaszintet és hatékony a szénhidrátéhséggel szemben is.

  • Még azon sem kellett agyalni ebben a plazmaállapotban, hogy mit nézzél.
  • Az a pont szerinti szakellátások körébe - az ott felsoroltakon kívül - nem tartoznak a szakmai főcsoporthoz sorolt, de ráépített szakképesítéssel ellátható szakellátások.

Már 15 perc séta is olyan hatással van, hogy kevésbé fogod kívánni az édeset. Aludj eleget!

leszokni a ren tv-ről

Mert ha nem alszol eleget, akkor édességet akarsz enni, leszokni a ren tv-ről egyszerű. Meg még a kedved is rosszabb lesz, csökken az energiád, és az egész cukorról való leszokást bevágod egyszer csak a sarokba, hogy aztán egy doboz nápolyival vigasztald magad.

Aludni kell legalább órát naponta, nincs mese.

A dohányzás káros hatásai dohányzás és a dohányzás okozta betegség

Fogadd el, ha hibázol! A cukormegvonás nem sétagalopp, ha olykor elbuksz leszokni a ren tv-ről mégis eszel édességet, akkor sem kell önostorozásba kezdened.

RENTV (PEH TB)CHANNEL SETTINGS

Helyette inkább írd le, miért akarsz leszokni a cukorról, mi a célod, és próbáld ezzel motiválni magad. Ha hibázol, nem történt semmi, menj tovább, holnap sikerülni fog.