Ha abbahagyja a dohányzást, akkor akarata van. Dohányzás - A leszokás módszerei


Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.

  • Ha van Önnek kérdése, írjon nekünk az   info leszokasambulancia.
  • Hogyan lehet ösztönözni az embert a dohányzásról való leszokásra
  • Eltelt egy év és nem gyújtottam rá!
  • Kifüstöljük magunkat a világból - hét történet arról, hogyan sikerült leszokni, és miért nem
  • Videó, hogyan kell leszokni a dohányzásról

Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált.

amikor leszoktam a vitaminok dohányzásáról

Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam.

Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket! Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának.

6 nap mióta leszoktam a dohányzásról

Ünnepelje meg a leszokást! Fejezze ki környezetében is, hogy leszokott a dohányzásról! Néhány ember úgy érzi, mindent el kell akkor akarata van a lakásából vagy a munkakörnyezetéből, ami a dohányzásra emlékezteti — cigarettát, öngyújtót, hamutartót.

Végleges leszokás a dohányzásról, de nem úgy, mint legutóbb…

Másoknál az válik be, ha például egy régi hamutartót színültig töltve régi cigarettákkal szem előtt hagynak akkor akarata van elrettentésképp. Hirdetés 3.

az az ember, aki leszokott az akaraterő dohányzásáról

Kerülje a stresszt! Aki a stressz és az idő nyomása alatt áll, általában hamarabb gyújt cigarettára. A dohányzásról való leszokás kezdetét időzítse stresszmentes időszakra! Sokak könnyebben mondanak búcsút a káros szenvedélyüknek egy nyugalmasabb munkahelyi időszak alatt.

A akkor akarata van pótolják a dohányzást!

Allen Carr - Leszoknék a dohányzásról,de nem tudok! Hangoskönyv

A mottó: Nem lemondani, hanem helyettesíteni! Gondoljon kellemes dolgokra, amelyek a szokásos cigarettát helyettesíthetik- és élvezze az újat! A reggeli cigarettát cserélje egy almára! A stresszes szituációban elszívott cigaretta helyett tartson inkább pihenőt, vagy mozogjon 5 percet, vagy tegye vízszintes helyzetbe a lábát!

Leszokás segítség nélkül

Füstös kocsmák helyett menjen étterembe, stb. Kell a dohány? Nikotinpótlás szükséges! Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotin pótló terméket alkalmazni. Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy csökkenthető. Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, nikotintapasz vagy nikotinos orrspray.

dohányzási spray használati utasítás

Változtasson táplálkozási szokásain! A dohányzásról való leszokás során sokan egy másik problémával szembesülnek: A mérleg azt mutatja, hogy gyarapszik a testsúly. Ezért már az utolsó cigaretta előtt gondolkodjon az étrendjén. Ugyanis sokan ösztönösen káros pótmegoldáshoz folyamodnak, pl. Kerülje a zsíros és erősen cukrozott élelmiszereket!

Diószegi Judit, pszichiáter A dohányosok - akár hiszik, akár nem - nikotinfüggőségben szenvednek. A cigarettázás során felszabaduló káros anyagok számos betegség okozójaként károsítják az egészséget és megrövidítik az illető életét.

Semmi esetre se kíséreljen meg egy időben lefogyni, és felhagyni a dohányzással! Két ennyire nehezen elérhető cél megvalósítása a legtöbb embernek túl nagy megterhelést jelent.

lehetséges a dohányzásról való egyszerű leszokás

Valószínű, nagyobb sikere lesz, ha a nikotin- és súlyprobléma leküzdését egymás után valósítja meg. Kényeztesse magát! A leszokás közben jutalmazza meg magát!

Kérdezzen!

Vegyen valóban búcsút a káros szenvedélytől, ez persze nem egyszerű. A pénzt, amit a cigarettáról való lemondással megspórol, szórakoztató és értelmes dolgokra költse: Egy új zenei lemez vagy egy új ruha az új életszakaszban az önértékelését is támogatja.

miért kezdődött a köhögés, amikor leszoktam a dohányzásról

Kössön fogadást! A legjobb, ha mindenkinek azt mondja, hogy nem dohányzik.

Ha betartja a leszokás legfontosabb szabályait, nagyobb eséllyel veheti fel a harcot a nikotin, a cigarettázás ellen. Készüljön fel a leszokásra!