Abbahagyja a dohányzást berodualal, A tüdő "varázslatos" gyógyulásra képes a dohányzás abbahagyása után


Végleg letennéd a cigarettát? Megjelent: Dohányzás Úgy érzed, eljött az idő, hogy búcsút mondj a dohányzásnak, de már most tudod, hogy nagyon nehéz hónapok várnak rád? Aggódsz, hogy ha belekezdesz, felszalad rád jópár kiló?

A tüdő "varázslatos" gyógyulásra képes a dohányzás abbahagyása után

Tervezz előre egy kicsit, és próbálj beiktatni új dolgokat az életebe. Legyél tudatosabb — íme 5 dolog, ami segít, hogy könnyebben kezdj bele a dohányzásmentes életbe. Szeresd meg a vizet! Az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy csökkentsd a nikotin iránti vágyat az, ha lassan megiszol egy nagy pohár vizet. Ez ugyanis felfrissít, csökkenti az elvonási tüneteket, és legfőképpen hidratál.

Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást

Ráadásul ezzel rászoksz egy olyan egészséges tevékenységre, ami egy idő után szokássá válik, és számtalan pozitív hatása lesz a szervezetedre. Étkezz másként! A legtöbben azért nem teszik le a cigarettát,m ert félnek az elhízástól.

Ha azonban változtatsz a táplálkozási szokásaidon, ettől nem kell tartanod.

abbahagyja a dohányzást berodualal

Figyelj a napi ötszöri étkezésre, és próbáld száműzni az olyan felesleges kalóriákat, amik súlytöbbletet okozhatnak. Fokozatosan csökkentsd az édesség adagodat, fehér lisztből készült élelmiszerek helyett válassz összetett szánhidrátokat.

abbahagyja a dohányzást berodualal

Tudatosan figyelj arra, hogy az evés ne pótcselekvés legyen, ha pedig képtelen vagy nem enni, akkor süti és abbahagyja a dohányzást berodualal helyett nassolj magvakat, kockákra vágott zöldségeket. Mozdulj meg!

abbahagyja a dohányzást berodualal

Dohányzóként valószínűleg a sport sem volt annyira élvezetes, hiszen a tüdő kevésbé bírja a terhelést. Ha viszont eldöntötted, hogy abbahagyod a dohányzást, érdemes találni egy olyan mozgásformát, amit szívesen csinálsz, amit vársz, és amire tényleg hajlandó vagy idő szánni.

Ráadásul a heti alkalommal beiktatott edzés segít a súly kordában tartásban is, új ingerek érik a szervezetet, és közben nem lesz időd a cigarettára gondolni.

  1. Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást - bemutatoauto.hu
  2. Hagyja abba a dohányzást szakemberrel
  3. A tüdő "varázslatos" gyógyulásra képes a dohányzás abbahagyása után
  4. Rossz hírt kaptak a dohányosok: újabb szigorítások jöhetnek Néhány szál, pár nap A Magyar Kardiológusok Társasága MKT szerint a nikotin a heroinnál és kokainnál is erősebb függőséget okoz és már néhány, napi 4 szál cigaretta elszívása után 7 nap alatt kialakul.
  5. Miért légszomj a dohányzásról való leszokás után

Kerülj el bizonyos helyzeteket! Sokan azért képtelenek abbahagyni a dohányzást, mert megszokták, hogy a munkahelyükön óránként kimennek a kollégákkal rágyújtani, a bulikban, az erkélyen szívesen trécselnek cigizés közben a többiekkel Te azonban próbáld meg kiiktatni a csábításra alkalmas helyzeteket, főképp a leszokás elején. Kérj segítséget, támogatást a barátoktól, kollégáktól, hogy ha arra kerül a sor, ők is rád tudjanak szólni, mit miért csinálsz.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Sokszor a dohányzás egyik fő oka a stressz, a kialvatlanság. Próbálj meg többet aludni, pihenni, mert ha kipihent vagy, sokkal kevésbé lesz kedved rágyújtani.

  • Mennyi idő után leszokni a dohányzásról, könnyebb lesz
  • Jobb tüdő a dohányzás okozta fájdalomtól
  • Ez történik a testünkkel, ha abbahagyjuk a dohányzást - HáziPatika

Azt pedig bár könnyű abbahagyja a dohányzást berodualal, hogy iktasd ki a stresszt az életedből, de mégis érdemes efelé lépéseket tenned. A jóga, a meditáció erre kiválóak, de már csak azzal is sokat tehetsz a stressz csökkentéséért, ha jobban odafigyelsz a mély légzésre, arra, hogy legyen elég énidőd, és hogy minden nap egy kicsit fel tudj töltődni mondjuk egy séta közben a természetben.

Dohányzás- animáció