Hogyan lehet csökkenteni a dohányzásról való leszokás étvágyát


Néhány ötlet az étkezésekhez:

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Hogyan lehet csökkenteni a dohányzásról való leszokás étvágyát olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot.

hogyan lehet csökkenteni a dohányzásról való leszokás étvágyát

Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott.

Dohányzás- animáció

Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is. Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése.

Röviden összefoglalva:

Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál!

hogyan lehet csökkenteni a dohányzásról való leszokás étvágyát

Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot! Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat!

A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól. Használjon cukormentes rágógumit!

hogyan lehet csökkenteni a dohányzásról való leszokás étvágyát

Székrekedés, puffadás hétig tarthat. Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek.

A dohányzásról leszokás előnyei:

Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás.

  1. A tudományos adatok szerint a férfiak átlagosan 2,8 kg-ot a nők átlagban 3,8 kg-ot hízik.
  2. A legtöbb, komolyan leszokni vágyó beteg orvosi segítséggel jut el a célhoz.
  3. Fogyás és nikotinelvonás egyszerre?

Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival.

Jutalmazza meg magát!

Miért nő meg a testsúly a dohányzás abbahagyásakor?

Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon! Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek.

Cigaretta helyett kilók? Cikk megjelenésének dátuma:

A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

  • Fogyás és nikotinelvonás egyszerre?
  • Milyen gyógyszereket kell inni a dohányzásról való leszokáshoz
  • Nem tud mély lélegzetet hagyni a dohányzásról
  • Permet a szájban lévő cigaretta szagától
  • OTP Egészségpénztár - Cigaretta helyett kilók?